ТМ "Добряна" увійшла в число 50 найпопулярніших брендів України


10 Жовтня 2012

ТМ "Добряна" за підсумками 2011 року стала першим національним молочним брендом серед конкурентів у галузі. 

ТМ "Добряна" увійшла в число 50 найпопулярніших брендів України

„Стратегія з просування ТМ "Добряна", яку ми вибудовували довгі роки, ґрунтуючись на принципах використовування тільки натуральної якісної сировини і прогресивних технологій, дозволила нам досягти впізнаваності й популярності у споживачів не лише України, а й інших країн СНД. Ми раді, що успіхи ТМ "Добряна" були справедливо враховані в рейтингу, та сподіваємося, що наступного року зможемо досягти нових висот", - зазначив генеральний директор ДП "Мілкіленд-Україна" Костянтин Лапцов.

Додамо, що рейтинг „ТОП-50 споживацьких брендів" складається щорічно, починаючи з 2010 року. При підготовці рейтингу оцінюються тільки бренди, створені українськими компаніями-виробниками, а також торгові марки, створені або придбані іноземними компаніями спеціально для України. Торговим маркам присвоюється ранг за обсягом роздрібних продажів в середині країни за підсумками 2011 року.


Всi новини