У Києві пройшло нагородження кращих готелів і ресторанів України
10 Грудня 2014
Всi новини
8 грудня відбулася церемонія нагородження Ресторанної премії СІЛЬ і Ukrainian Hospitality Awards
Захід відбувся в готелі InterContinental Kyiv і зібрав 350 гостей: власників кращих ресторанів України, General Managers кращих готелів країни, а також представників ділових і профільних ЗМІ.
ТМ Добряна виступила партнером заходу, надавши на частування почесним гостям свої преміальні сири з благородною пліснявою: Рокфор, Брі, Преміум Дует, Золотистий, а також благородний Янбур.
Ресторанна премія СІЛЬ вручається ресторанам, які були названі споживачами та витримали перевірку професійного журі премії в 10 номінаціях. Нагорода переможців - мідна сковорода СІЛЬ - служить знаком якості ресторанів України.
Мета Ресторанної премії СІЛЬ - допомогти споживачам зорієнтуватися в якості ресторанів найбільших міст країни.
Премія Ukrainian Hospitality Awards вручається кращим готелям України. Готелі самостійно номінуються на участь у Премії. Методика оцінювання включає професійну оцінку складом журі Премії, а також рейтинги номінантів в системах онлайн-бронювання.
Премія ініційована і вручається щорічно Клубом готельєрів та рестораторів HOTELIERO.
Клуб був створений у вересні 2009 року і є єдиним майданчиком, який на системній основі об'єднує професіоналів індустрії гостинності для обміну досвідом і знаннями.
ТМ Добряна виступила партнером заходу, надавши на частування почесним гостям свої преміальні сири з благородною пліснявою: Рокфор, Брі, Преміум Дует, Золотистий, а також благородний Янбур.
Ресторанна премія СІЛЬ вручається ресторанам, які були названі споживачами та витримали перевірку професійного журі премії в 10 номінаціях. Нагорода переможців - мідна сковорода СІЛЬ - служить знаком якості ресторанів України.
Мета Ресторанної премії СІЛЬ - допомогти споживачам зорієнтуватися в якості ресторанів найбільших міст країни.
Премія Ukrainian Hospitality Awards вручається кращим готелям України. Готелі самостійно номінуються на участь у Премії. Методика оцінювання включає професійну оцінку складом журі Премії, а також рейтинги номінантів в системах онлайн-бронювання.
Премія ініційована і вручається щорічно Клубом готельєрів та рестораторів HOTELIERO.
Клуб був створений у вересні 2009 року і є єдиним майданчиком, який на системній основі об'єднує професіоналів індустрії гостинності для обміну досвідом і знаннями.